Netflix znovu otevírá dveře do světa plesů, korzetů a intrik. Bridgertonovi se vrací a tentokrát půjde o srdce druhorozeného syna Benedicta, který se na maškarním plese své matky zaplete s tajemnou dámou ve stříbrném. Čtvrtá série dorazí ve dvou částech, první díly už 29. ledna 2026.
Návrat do světa intrik
Londýnská smetánka se chystá znovu zatřást dějem. Netflix totiž potvrdil návrat jednoho ze svých největších hitů, seriálu Bridgertonovi. A ne ledajaký. Čtvrtá série dorazí ve dvou částech, první už koncem ledna. Streamingový gigant přihodil i nové video, které naznačuje, že letošní sezona bude plná masek, tajemství a trochu jiné lásky, než na jakou jsme u rodu Bridgertonových zvyklí.
Tentokrát se příběh točí kolem Benedicta Bridgertona, druhorozeného syna zámožné rodiny. Podle synopse se Benedict závazkům spíš vyhýbá, dokud na maškarním plese své matky nenarazí na tajemnou dámu ve stříbrném.
Showrunnerkou nové řady zůstává Jess Brownell, která převzala tvůrčí otěže po Shondě Rhimesové. V hlavních rolích se znovu objeví Luke Thompson, Jonathan Bailey, Nicola Coughlan nebo Golda Rosheuvel jako královna Charlotte.
Kniha, kterou Netflix přeskočil
Bridgertonovi čerpají inspiraci z populární série románů Julie Quinnové. Tři dosavadní řady vycházely z prvního, druhého a čtvrtého dílu. Netflix tak přeskočil třetí knihu, což nyní napraví. Nová série se inspiruje románem Nevhodný návrh, který sleduje příběh právě Benedicta Bridgertona.
V roli záhadné dámy se objeví australská herečka Yerin Ha, známá ze seriálů Halo nebo Duna: Proroctví. „Benedict vždy působil jako romantik, který se ale nehodlá usadit. Tahle série mu dá prostor k proměně,“ uvedla showrunnerka Jess Brownell v rozhovoru pro Variety. Diváci tak mohou čekat příběh s vizuálním leskem, jaký je pro Bridgertonovy typický, ale i s hlubší osobní linkou hlavního hrdiny.
Bridgertonovi jako kulturní fenomén
Od uvedení první řady v roce 2020 se svět Bridgertonových stal globálním fenoménem. Seriál se pravidelně objevuje v žebříčku nejsledovanějších pořadů Netflixu, přičemž i jeho prequel Královna Šarlota: Příběh Bridgertonových ovládl globální Top 10.
Kromě obrazovek však značka pronikla i do světa módy, hudby a designu. Existují oficiální plesy inspirované seriálem, tematické kolekce oblečení i vlastní linie čajových sad.
